24 грудня 2013р.
В перший день майстер класу я разом з колегами визначав цілі майстер класу.
Мене спонукали до незвичного для мене заняття - безпідставно вихваляти себе.
Я почав знайомитися з базовими ідеями курсу, для визначення пріоритетів тренінгу.
Під час спілкування з представниками творчої групи зясували проблеми, що виникають під час проведення тренінгів і намагалися намітити шляхи їх вирішення.
В другій частині заняття я формував уявлення про сутність формуючого оцінювання і його відмінність від оцінювання традиційного.
Працюючи в бібліотеці Інтел10, я ознайомився з формами оцінювання проектів.
Важко було витримувати темп роботи і намагатися відповідати на питання, пов'язані з проблемами проведення тренінгів, яких самому проводити ще не доводилося.
Найбільш приємним була колективна робота з колегами по творчій груп
В перший день майстер класу я разом з колегами визначав цілі майстер класу.
Мене спонукали до незвичного для мене заняття - безпідставно вихваляти себе.
Я почав знайомитися з базовими ідеями курсу, для визначення пріоритетів тренінгу.
Під час спілкування з представниками творчої групи зясували проблеми, що виникають під час проведення тренінгів і намагалися намітити шляхи їх вирішення.
В другій частині заняття я формував уявлення про сутність формуючого оцінювання і його відмінність від оцінювання традиційного.
Працюючи в бібліотеці Інтел10, я ознайомився з формами оцінювання проектів.
Важко було витримувати темп роботи і намагатися відповідати на питання, пов'язані з проблемами проведення тренінгів, яких самому проводити ще не доводилося.
Найбільш приємним була колективна робота з колегами по творчій груп
Віталію, будьте обережні - ми не визначали цілі МК, а Ви визначали цілі тільки для себе, те, чому Ви хочете навчитися, про що дізнатися. Відчуваєте різницю?
ОтветитьУдалитьСпробуйте в своєму щоденниковому подумки записі вилучити всі описові фрази, всі що описують те, що ви РОБИЛИ на тренінгу, а залишити те, як ВИ ОСОБИСТО навчалися. Перші шість речень, для того, щоб вони були не описом, а рефлексією, варто було б продовжити. НАприклад: "Мене спонукали до незвичного для мене заняття - безпідставно вихваляти себе, і це було мені неприємно, тому, що я вважаю.....", або "В другій частині заняття я формував уявлення про сутність формуючого оцінювання і його відмінність від оцінювання традиційного, і для мене новим було те, що ....."
В рефлексії повинно бути віддзеркалення Вас щодо цієї описаної діяльності .
В останніх двох фразах трохи не вистачає "я". Як от: "Мені важко було витримувати темп роботи і я намагав відповідати на питання, пов'язані з проблемами проведення тренінгів, яких самому проводити ще не доводилося".
"Найбільш приємною для мене була колективна робота з колегами по творчій групі, бо ?? ....".
Я з Вами повністю згодна ( хоч Ви і не пишете про це прямо) , що не потрібно запрошувати на Мк тих учасників, які ще не провели жодного тренінгу. Я переконувала п. Людмилу в цьому , і, навіть, минулого разу відмовилася через це від проведення МК в Запоріжжі (більшість учасників не проводили тренінгів) . Я дякую ВАм , Ваші дописи в цьому блозі допомогли мені стати більш твердою в своїх переконаннях. Я обіцяю Вам ,що більше не піддамся на умовляння, і буду стояти на своєму! НЕхай ВАм щастить у майбутньому тренінгу!
Ніна Дементієвська